2013年12月18日 星期三

文化交遊@重慶大廈

日期:2013年12月15日 ( 2:30 - 4:30 )
地點:重慶大廈

人物:令仔Daddy,令媽媽,令仔仔

講出來慚愧,我咁大個人都未入過重慶大廈架,覺得係一個好危險的地方。難得今次有志願團體帶隊,我地膽粗粗入左去一次:




一團人大概有8-10個家庭左右,由3位領隊姐姐+1位影相哥哥帶住,首先喺地下一層行下。

地下的一層,大部份係賣電話的鋪頭同埋大量的找換店。領隊姐姐話呢到大概係全香港最多找換店的地方。人太多的原因,地下一層我無影到相。

之後就上一層去到呢間印度雜貨鋪:


果度賣的貨品我地係從來都無見過架:

     

        

雜貨鋪的老闆已經喺香港住左4X年喇,一口流利的廣東話同我地介紹佢鋪頭的野,任我地影相,不過係完全無叫我地買野架。超讚呀!


然後就係吃土耳其+巴勒斯坦菜的下午茶:

 

食物都係領隊幫我地order的,所以我係完全唔知圖入面果D係叫咩名架。只係知道味道好特別,對我來講唔算arm胃口,不過都幾好食wow!連奶茶的味道都好特別架!

喺食野其間,領隊同我地講解關於重慶大廈、關於膚色種族的問題,仲邀請左由西非來的政治庇難者同我地分享佢地的故事。大人聽完故事,小朋友就同另一位哥哥一齊玩非洲鼓。只可以講,無想過呢次活動係咁充實的。



見到領隊所派發的小冊子,原來仲有好多checkpoints希望將來有機會再跟佢地睇多D,知多D,學多D。


沒有留言:

張貼留言