2013年12月11日 星期三

馬鞍山濾水廠開放日

日期:2013年12月7日
人物:令仔Daddy,令仔仔,令媽媽

多謝朋友仔比飛我地,成就呢一次非常有教育意義的事情。

水務處的安排我覺得好正呀!有專車喺馬鞍山市中心接駁入去濾水廠的,因為參觀人數唔多,差不多一去到車站就可以上到車,車程只係5分鐘左右。
 



入到去濾水廠首先係睇一後關於香港的供水系統的短片,跟住就係實地參觀濾水廠的運作:

首先係聽下果度D叔叔講解濾水的過程:
     

跟住就睇實物喇:





 























呢個步驟係將來自水塘的水的泥塵由細變大,原來真係好污濁下架:






















經個一輪工序之後的水真係好乾淨呀:


過濾之後得到的淤泥會運到呢到做成泥餅再棄置:
  

濾水廠的主控制室:

最後就係不同水務處的工作人員介紹佢地平時用到的儀器,好詳盡架:





令仔仔覺得呢個參觀行程好好,佢知道左好多野。爸爸媽媽當然係無投訴啦,亦都非常多謝一班用心攪呢個開放日的人士,希望第時有機會再去其他的濾水廠參觀。

後記:
令仔仔喺參觀其間問我地以下問題:
1. 我地交的水費係唔係去左呢到?
2. 呢到返工係唔係好好?
3. 係唔係每一個人只係負責做一樣野?

佢嘅結論係:我大個想喺呢度返工,專門做鏟起D泥餅果個。

沒有留言:

張貼留言