2013年11月10日 星期日

灣仔營地露營初體驗

過左去的星期六,日參加左一個露營團,好貴 (大人$350, 小朋友$320)。

不過好一家3口都未去露營,又希望可以比小朋友參加下集體活動同其他小朋友一齊玩下,忍痛報左名。

過程入面有好的經驗,有不好的經驗。主辦的單位有好用心的地方,亦都有要改善的地方。不過今次我地要多學習的目標已經達到了,小朋友好開心亦都有所得著,其他事都無所謂啦。

團隊大約兩點半喺西貢碼頭集合,目的營地係西頁的灣仔營地,除左自己的物品,亦都要幫手分擔大家一齊用的野架。

大約3點去到,已經好多人喇,令仔Daddy好型呀!
 

營地有好方便的水源,洗手間,淋浴間架:


Settle左之後,就開始煮野食喇,一邊煮,一邊食,有好多營具我地都係第一次見咋,大會的準備都好專業,當晚食左餃子,羅宋湯腸仔長通,魚蛋同菜:
IMG_2169

出發之前,朋友已經預告左我地夜晚係無得訓了,果然到夜晚的時候好難入睡(令仔仔除外)。首先我地發覺左鄰右舍的聲音我地會聽得好清楚,大概半夜一點,又聽到有牛牛入左營地搵野食,所以到大約兩點,伴隨著大風吹營帳的"發發"聲,兩個大人終於訓著。

半夜一點的牛牛:


晨早6:30,令仔仔就起身喇。無耐之後,就到牛媽媽同牛仔鬧鐘到營地叫各位營友起身:
IMG_2179

第一次食個仔親手煎的蛋


趁無雨出哂嚟夜風箏:
IMG_2189

好難忘的體驗,唔算得上好開心因為睇唔到星星同埋有D事不太如意。不過我地點都想再去架。

4 則留言:

  1. 我上次去又係睇唔到星星.....

    回覆刪除
  2. 我今年去就好好彩,看到久違了的星空,雖不算燦爛,但已心足了!

    回覆刪除
  3. 小車,Be,有機會大家一齊去ar..^^

    回覆刪除